среда, 12 сентября 2007 г.

The 3rd Agile Gathering

Ехх - пора братися за перо (тобто клаву) та так би мовити започаткувати першу справу - а саме: пропоную зібрати команду та податися до нашої столиці та побувати на сабжевій тусовці.
Інфо: http://www.agileukraine.org/2007/08/3rd-agile-gathering.html
Релігійних сутичок не заплановано - так що всі велкам
По грошах: приблизно 120 грн. на проїзд (можна за 80 якщо є бажання :) ) ну і пару раз поїсти то і все тобто мінімум 120 на все ну а максимум не лімітований :))

9 комментариев:

Mara комментирует...

Да ужж...

Но это же вторник, работа все дела )))

А че скажет Stepsus по этому поводу? Может рванем а? ;)

Stepsus комментирует...

Уххх, ну ты и предложил. Я пожалуй пока не отвечу, а повешу голосование на главной странице...
Как большинство решит

seth комментирует...

Ее :)
Ну робота в ліс не збіжить так що ;)
(хоча я сам ще не говорив ну думаю що проблем не буде :)) )

Mara комментирует...

2 seth

Ну рекламируй, рассказывай, чего там будет, быбы, пиво? Ато поехали да поехали ))))

Stepsus комментирует...

Пояснения к голосованию (з перекладом)

А как же, я за! (А як же, тiки ТАК!) - вы обязательно поедете!
Ни за что! (Нi за що! I не питайте чому - ТОМУ ЩО!) - да ну ее ту столицу!
Я воздержусь (Краiнi потрiбен Литвин) - если будет попутный ветер...
Я уже там (I вся у бiлому) - я в столице надолго

Mara комментирует...

Терь можно и голосовать ))) А то не ясно было чем отличается "Ни за что!" от "Я воздержусь"

gor комментирует...

Интересно, а кто нибудь из вас приминяет agile методы при разработке ? Может кто поделится опытом ? Ну а так идея интересная, я бы поехал.

seth комментирует...

пиво може буде :) ну а баби самі знаєте :))
щодо використання методів - я тільки но придивляюсь - а там подивимось - хотілось би випробувати :)

Romeo комментирует...

Поїздка – це звісно цікаво і дуже корисно в нашій справі, але ще ж є і робота, від якої не куди не дітися, хоча якщо всі вирішать їхати… :)